TRŽNE RAZISKAVE |
Specializirani smo na naslednjih področjih:
- vedenje potrošnikov
- nakupne navade potrošnikov
- uskladitev marketinških in promocijskih planov
- segmentiranje trga
- zadovoljstvo potrošnikov
- image podjetij in blagovne znamke med potrošniki
- testiranje obstoječih in novih izdelkov ter embalaž
- merjenje mnenj in stališč potrošnikov o blagovnih znamkah
- merjenje zadovoljstva poslovnih partnerjev
Glede na naše izkušnje in znanja se bomo skupaj z naročnikom odločili za najbolj optimalno in primerno metodo. S strokovno usposobljeno ekipo izvajamo:
- kvalitativne raziskave skupinske diskusije (fokusne skupine)
- individualni intervjuji
- slepi testi
- kvantitativne raziskave z vprašalniki
- javno mnenje
- counting
- ocenjevanja senzoričnih lastnosti izdelkov v prehrani
- raziskovanje časovnih trendov nakupnih navadah
Storitve tržnih raziskav kot samostojne projekte ali kot podpora tržno komunikacijskih aktivnostih smo nudili naslednjim partnerjem: Perutnina Ptuj, Tovarna olja Gea, Emona Obala, Farm Frites, Valfrutta, Šampionka,...
Za podrobnejše informacije o posamezni storitvi nas kontaktirajte.