TRŽNE RAZISKAVE

 



Za lastne potrebe in naročnike izvajamo tržne raziskave, kjer smo edinstveni predvsem po specializaciji na področju pridobivanja zanesljivih podatkov za učinkovito planiranje trženjskih aktivnosti na prodajnih mestih. Raziskave izvajamo po metodi osebnega kontakta s potrošniki, ki v tem primeru zagotavlja najbolj zanesljive rezultate. Na podlagi izkušenj in poznavanja trga zastavimo metodologijo in vzorec na način, da ob minimalnih stroških pridobimo kar se da primerljive in zanesljive rezultate.

Specializirani smo na naslednjih področjih:


  • vedenje potrošnikov
  • nakupne navade potrošnikov
  • uskladitev marketinških in promocijskih planov
  • segmentiranje trga
  • zadovoljstvo potrošnikov
  • image podjetij in blagovne znamke med potrošniki
  • testiranje obstoječih in novih izdelkov ter embalaž
  • merjenje mnenj in stališč potrošnikov o blagovnih znamkah
  • merjenje zadovoljstva poslovnih partnerjev


Glede na naše izkušnje in znanja se bomo skupaj z naročnikom odločili za najbolj optimalno in primerno metodo.  S strokovno usposobljeno ekipo izvajamo:


  • kvalitativne raziskave  skupinske diskusije (fokusne skupine)
    • individualni intervjuji
    • slepi testi
    • kvantitativne raziskave z vprašalniki
  • javno mnenje
  • counting
  • ocenjevanja senzoričnih lastnosti izdelkov v prehrani
  • raziskovanje časovnih trendov nakupnih navadah


Storitve tržnih raziskav kot samostojne projekte ali kot podpora tržno komunikacijskih aktivnostih smo nudili naslednjim partnerjem: Perutnina Ptuj, Tovarna olja Gea, Emona Obala, Farm Frites, Valfrutta, Šampionka,...


Za podrobnejše informacije o posamezni storitvi nas kontaktirajte.